Albanien...Återkomsten.

Först och främst bör vi be om ursäkt för den ytterst bristfälliga rapporteringen.
Detta beror på ett flertal faktorer, dels att uppkopplingen på hotellets rum 403(Mitt och tittis såklart) lämnade en del att önska. Sen kanske det blev en aning för mkt att dricka vissa dagar vilket gjorde att bloggandet hamnade i skymundan.

Nåja, Nu har alla galna männsiskor lämnat Makedonien, lugnt har åter lagt sig där, och som kompensation för vård dåliga bloggande ska jag försöka att ge er godbitarna från det vi upplevt.

Som redan återgetts i tidigare inlägg lyckades ju Perra Splitt main event,  men även övriga dagar gjorde sundsvall bra ifån sig. Mkt bra.:)

Emil lyckades med att Bubbla Både main Event och 50e rebuy. Men han var stolt i förlorandets stund. Tror jag. Han borde vara det. Men jag var full o kan ha missat det.:)

Per gjorde något helt fantastiskt på main event, då han under 2 timmar fullständigt krossade sitt bord och typ fyrplade upp. Tyvärr räckte det ju inte hela vägen, men snyggt Pelle. Pelle gjorde även turren före något kul. Han var all in 2 ggr  på cirka 30 min mot en svensk polis vid namn Henke. Pelle JJ- Henke AA...... River J. Pelle KK -Henke AA.... Flop K. Det var roligt.:) Dock gick det åt skogen efter det.

Min käre bror var het... och mestadels även gansk full. Men han lyckades ta 2 placeringar i pengarna. 50e reb  och 100 free. Bra jobbat bror. Lite stolt är jag.

Elli... Ja du fröken. Med ditt självförtroende Kom du ganska långt... Bredare kunnande nästa år så går du längre och jag lovar stejka dig då. :) Ellis 3e plats på 100e turren var oväntad men mkt rolig. Svårläst som få...:)

Sen Jonas då.... Inte så mkt att säga. Det blev som väntat en vinst, även om det dröjde till sista dagen så fick han till slut vinna.
Det syndes på honom efter ca 30 min vad som var på gång... Han var riktigt grym och vann tillslut välförtjänt. Segern firades med champagne ett litet sällskap i restaurangen.

Jonas På finalbordet...Full Fokus.



Mitt Tittis och Stevens spelande är inte så mkt att skriva om, alla kommer få höra det på casa ändå. :)

Dock finns några roliga minnen från Resan. Efter 50e turren blev det fyllepoker hos Peter... Mkt roligt, mins absolut inget. :) Tillbaka till casa så sätter vi oss vid BJ cirka 4-5 på morgonen. Jäger/redbull.... kl 12 på morgonen går vi till sängs, fortfarande grisfull efter att ha festat och spelat i drygt 27 timmar. Väl uppe på rummet kommer vi på Att Jonas sover en natt i vårt rum av nån anledning. Titti tyckte det var sött. Själv valde hon att sova i solen... Märkligt val, vem vill missa att få sova i mitten där?



Allt gott. Alla höll sams och ev kommer jag på mer grejer att skriva under dagen. Vissa minnen är lite difusa och behöver bearbetas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0