Allt är som det ska...

Spriten är gratis, maten är god, jag blir utdragen...
2 dagar irad har kvällens cash-game slutat (jag slutade då) med den största potten för dagen där jag blir utdragen. Som vanligt med andra ord. Hade jag inte varit den person jag är, så hade jag antagligen gjort något på antingen mig själv eller någon annan. Nu försöker jag få ut min tilt på en blogg, så vi får se imorgon om det fungerade. Nej står just nu i 1.05 gånger pengarna och ja ligger på 12.99. Klart spelbara odds.
Skulle jag spela på det, så blir det såklart ett kryss.
Tilläggas bör att jag kunde vara nyktrare, så hur jag lyckas skriva detta är en gåta.

P.S.  Dagens pizza är den godaste jag har ätit någonsin

Har kul men är less // Emil "Fisken" Stegeby

Kommentarer
Postat av: Boo

Jävla fyllon! Hoppas ni har det trevligt nere på balkan

2009-05-08 @ 08:50:02
Postat av: Gurk

Vad händer med uppdateringarna? Förstår att det är fullt upp med drickningen och så, men det kanske går att kombinera med någon toa-paus..... :)

2009-05-09 @ 20:11:28
URL: http://akutpsyk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0