Dag 1

Öl frukost i solen

Ja då har man landat, verkade inte så lovande när man några timmar innan avfärd får ont i halsen. När vi kom till arlanda så var det bara att försöka döda några timmar innan donken öppnade kl 0600 sedan blev nästa anhalt apoteket för att lagra upp på all förkylnings tabletter man kan hitta. Jag tror jag har klarat mig ganska bra ändå känns som det börjar släppa lite i halsen och har inte nån feber så det är nog bara att köra. Första natten i makedonien spenderades med att prova diverse mat och sprit i resturanger och barer, ganska trevligt med fri mat och sprit :) Blev även en sväng på cashgame där jag plusade nån tusing, blev en relativt tidig natt ändå hanmade i säng runt 3. Vaknade upp på hotellrummet av att värmen var helt olidlig kliver in i dushen och går ut för att leta upp resten av våra vänner och vad hittar man dom om inte ute i solen med varsin öl i handen. Mycket trevlig start på denna resa måste jag säga. Ikväll spelar vi den första turneringen där vi får möta personalen bla, mycket skoj, kan bli en blöt kväll.

//Pelle

Kommentarer
Postat av: Gurra

Känns som att det var ett bra beslut av Jonas att ta av sig tröjan...

2009-05-07 @ 17:53:12
Postat av: Gurk

Gurra: Jag håller med. Hur ska man annars kunna locka fram den högst ovanliga fågelarten bländad-skrikan....

2009-05-07 @ 19:39:53
URL: http://akutpsyk.blogspot.com
Postat av: Gurra

Hahahahahaha!

2009-05-07 @ 23:09:26
Postat av: Jossan

Nej, jag är inte alls avundsjuk!!

2009-05-08 @ 00:48:20
Postat av: jon efter mamma och as efter pappa

MM hade dock varit väldigt intessnt att se herr Moby Dick den vite valen himself här nere... Nu ska jag leta reda på lösenordet av överste tröttmössa ulf så ska det bloggas



// Rakeback på alla slots här skulle även gurkan kunna vinna

2009-05-09 @ 18:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0